ریحانه خانمریحانه خانم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

ریحانه نفس مامان و بابا

دندان خراب

1390/10/17 11:56
نویسنده : مامان و بابا
374 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم چند روزی میشه که صبحها وقتی می خوای بری مهد از درب ورودی بیقراری می کنی و نمیدونم چرا از مهد زده شدی امروزم که شنبه بود دیگه بدتر منهم دلتنگتم صبح که با گریه رفتی منم بغضم گرفت و سرم داغ شد انگار دنیا فرو ریخت کاش همیشه پیشم بودی شیرین زبونم راستی یه خبر بد دارم دیشب به طور اتفاقی متوجه شده که دندان آخریت یه خال سیاه روش افتاده امیدوارم خرابی نباشه وگرنه با عدم پذیرش دکتر توسط تو من چه کنم؟(با برخورد بابات چه کنم؟)شایدم علت بیقراریهای شبانت همین باشه خدا به دادم برسه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان صدف
26 دی 90 12:32
برای خراب شدن دندون هنوز خیلی زوده. ممکنه یه تیکه غذایی چیزی توش مونده.
مامان سانای
10 اسفند 90 8:57
خیلی مواظب دندوناش باش اگه به وبلاگ دختر من بیایی می بینی چی ها از دندون درد دخترم کشیدیم با چه ترفند هایی راضی کردیم تا اجازه بده دندونش پر بشه امروز عصر هم وقت دکتر داره باید ببریم پر کنه .