ریحانه خانمریحانه خانم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

ریحانه نفس مامان و بابا

30/3/91

1391/3/30 9:34
نویسنده : مامان و بابا
329 بازدید
اشتراک گذاری

موقعی که می خوای بخوابی دستای کوچولوت رو حلقه می کنی دور گردنم و منم از گرمای نفست اوج می گیرم تو آسمونا ، می رم پیش خدا و می گم خدایا من لایق این همه لطف تو نبودم که فرشته نازی رو تو زندگی شیرینمون قراردادی و از شرمندگی محبت خدا بغضم می گیره و تو هم توی عالم خواب و بیدار هر از چند گاهی چشمات و باز می کنی و من رو چک می کنی که خوابم یا بیدار منم نفس نمی کشم که هوای نفس تورو حس کنم .

ریحانه جون امیدوارم بتونم تو گل خوشبوی الهی را همیشه باطراوت و شاداب حفظ کنم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان دانیال
5 تیر 91 10:18
من هم دعا می کنم انشااله همیشه شاد و سلامت و باطراوت باشی گل زیبا.
مامان صدف
11 تیر 91 13:41
خدا برات نگهش داره