ریحانه خانمریحانه خانم، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

ریحانه نفس مامان و بابا

بدون عنوان

1390/9/8 11:50
نویسنده : مامان و بابا
176 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سوم محرمه 

  من و بابا خیلی دلمون می خواد که ان شااله تو یک تربیت اسلامی واقعی داشته باشی نه تظاهر به مسلمان بودن تا هم دنیا رو داشته باشی هم آخرت رو .من و باباجون خیلی دوست داریم و می خواهیم یک میراث خوب یعنی تربیت درست برات بذاریم تو هم به ماکمک کن .

راستی ان شا اله از فردا شب می ریم هیات باباینا بابایی خیلی دلش می خواد با تو بره عزاداری امام حسین من می خوام فردا رو مرخصی بگیرم تا باهم بریم واکسن ١٨ ماهگیت رو بزنم خدا کمک کنه تا تو خیلی اذیت نشی واقعا عاشقتم دوست دارم خیی زیاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محیا
8 آذر 90 13:15
ایشاله هر چی میخواین همون بشه











خبلب ممنون از اینکه به ماهم سر زدید و امیدوارم همه کوچولوها خوشبخت بشن و باعث افتخار خانواده
مامان صدف
13 آذر 90 9:44
چند تا عکس ریحانه رو تو وبلاگ صدف آپلود کردم. خواستی برو ببین


مرسی از اینکه به ماهم سر می زنی و دورا دور هوای دخترمو داری