ریحانه خانمریحانه خانم، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

ریحانه نفس مامان و بابا

همراهی هنگام افطار

1391/5/9 9:28
نویسنده : مامان و بابا
589 بازدید
اشتراک گذاری

ماه رمضان امسال با حضور تو روزه گرفتن برای مامان کمی سخت تر شده نسبت به پارسال برای اینکه پارسال کوچکتر بودی و می خوابیدی تا افطار اما امسال دریغ از خواب به مربیت هم سپردم تورو نخوابونه اما ایشون می گه بچه ها به این تایم خواب عادت دارن و اینکه بیدار بودنشون سبب شیطنت بیشتر و اسیب دیدن بچه ها می شه(البته گاز گرفتگی ریحانه توسط بچه های کلاس) خلاصه جونم برات بگه از ساعت ٢:٣٠ که می رسیم خونه تو می ری سراغ بازی و منم کار هامو انجام می دم بعد هم من مدهوش می شم اما شما:  مامان ج ی ش دارم ، مامان پو لو می خوام مامان نخواب

البته اینم بگه یکی دو ساعتی   می خوابی تا افطار خوابالو پا می شی و ما رو همراهی می کنی

و موقع افطار زودتر از من تو افطار می کنی من فدای لقمه خوردنت فدای حلوا خوردنت منم تا تورو سیر نکنم افطار مو باز نمی کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان صدف
9 مرداد 91 11:20
انگار این پستو خودم نوشتم. صدف هم دقیقا" همین کارا رو میکنه با این تفاوت که تا افطار نمیخوابه. ولی بعدش که خوابید تا 6 صبح میخوابه.
مامان مارال فرفری
31 مرداد 91 0:50
سلام گلم عیدتون مبارک